På rymmen

Precis de har jag varit i dag. Var både hem till farmor och mormor.
Började med farmor där de bjöds på fikabröd. Inte nog med de så fick vi glass med. Jammi jammi.
Efter besöket där så tänkte jag vara duktig och ut och gå lite.
Men jag hamnade hemma hos mormor.
Där så plockade hon fram en semla och sockerdricka.
De stod Emelie ät mej på semlan. Då var jag ju bara tvungen att göra de.

Nova hon fick ligga och lufta sej naken på ett täcke. Lilltjejen måste ju få göra de ibland med. Hon var ju bara tvungen att få kissa lite i de fria med.

Nu så sitter jag och kikara runt lite på nätet. Ska till IKEA med svärmor på förmiddagen, så nu ska jag skriva en lista vad vi behöver. Matstol mm.
Nova hon ska få vara hemma med pappa.
Nu får Cliff mycket ansvar. Han har fått vara själv mycket med Nova nu. Men han klara de galant. Så duktig så. =)

Lär fortsätta nu. Bloggar kanske lite mer senare.
Hej på ett tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0