Lyckad kväll

Hade min premiär kväll igår. Och den blev en riktigt lyckad kväll.

Började kvällen med att Cliff körde hem mej till Madde redan kl sex på kvällen. Där lyssnade vi på musik och delade på en cider.
Efter att fått i oss cidern så gick vi vidare till Tessan. Där spelades de Wii för fulla muggar.
Öppnade min vinare som jag hade längtat efter. Gott var de. Men jag drack bara ett glas sen så blev de en massa RedbullVodka ist. De var så gott. Har inte druckit grogg på evigheter. Jag är en vin och cider drickare.
Tessan lyxade till groggen med en massa bär.

Sen blev de taxi till Interpool där vi drack ännu mer. Tessan började med att bjuda alla på en tequila shots. Usch de var inge vidare kan jag lova. Fy, hade inte druckit de sen studentskivan.
Efter en shots och en drink så gick vi vidare, hade tänkt gå ner på Heartbreak men där var de en sånn kö.
Då blev de Harrys ist.
De var första gången jag var där. Tyckte de var ett jätte bra ställe. men så mycke folk de var. Förstår inte. Kunde tro att de var löningshelg. De sägs att de här är den fattigaste helgen på hela året. Men de märktes inte.

Om jag ska resumera hela kvällen så förstår jag inte att jag inte blev nå full.
Jag har nog aldrig druckit så mycke drinkar på krogen som jag gjorde igår. Trotts de så blev jag inge full. Bara lagon salongsberusad. Jätte skönt. Så jag slapp baksmällan idag.

Jag hade planerat att köra varannan vatten. Så jag var duktig och körde med de i början hemma hos Tessan med sen så glömde jag helt bort de.

Nej, kort och gott så hade jag supertrevligt. Ångrar att jag inte tog med mej kameran. Men den glömde jag helt bort. Lika så bröstpumpen. Shit vad ont jag hade. De såg ut som jag hade gjort silikontuttar. =)
Har aldrig pumpat ur så mycket som jag fick göra när jag kom hem.
Kände mej som en riktig mjölkkossa.

Nu kom Cliff hem med mat.

Bloggar mer senare.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Du skulle ha gått på toa och handmjök ur lite, det kan vara räddaren i nöden ibland och ack så skönt efteråt hehe.

2010-01-24 @ 23:22:59
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0