Lördag och städdag igen

Då har jag gjort lite nytta i dag.
Började morgonen med att Nova vaknade kl 9:10 och jollrade i sängen. Jag satte mej upp och kollade på henne och fick världens leende tillbaka. Hon är så underbar våran dotter.
Efter att ha fått lite frukost i magen så åkte vi vidare till Marianne och Christer för att hjälpa dom att ta in ved.
Där bjöd Marianne på nybakad kaka. De var som en morotskaka men med rödbetor i. De låter inte gott med de var de.
Så kom vi hem och jag började med att städa. De behövdes kah jag lova. Våra katter har gått och blivit inne katter, så nu flyger de hårtussar i hela huset.
Jag han börja plocka lite i vardagsrummet så kom Henrik från gymjmet hem till oss för första gången.Shit vad jag skämdes. De var så jäkla stökit här. Sängen var inte bäddad och prylar överallt. Damm i varje skrymmsle och vrå.
Usch jag hatar när de kommer folk ovh de ser ut så.
Men nu är de rent och snyggt.

Måste börja att ha en fast städdag. Tror de ska bli torsdagar så de är rent och snyggt till helgen. =)

Lite bilder från i går när Nova fick prova matpure och från i dag hos Farmor och Farfar.



Härlig min va? Här fick Nova prova Majs och Potatispure.



Och här Päronpure.
Magen hennes klarade de bra. Men som sagt så fick hon bara en sked av varje.



Farmor och Nova. Nova älskar farmors burk. Den åker raka vägen in i munnen.



De bästa man har lägger man på bordet. Eller hur var de?



Farfar han gillar att leka han med.


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

gu vilket sött hår :D

d e ju så sött me barn me mycket hår!

2010-01-12 @ 09:40:48
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nova hon har mycket hår ho. Jag håller med. De är så sött. =)

2010-01-12 @ 16:30:20
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0