Lättat samvetet

Nu kom vi äntligen i väg till Cliff´s mormor och Åke. Har inte träffat dom sen i julas. Usch fick så dåligt samvete när Eva ringde mej i veckan och frågade när de skulle få ses Nova igen.
I dag tog vi äntligen tag i saken.
Nu har jag bara resten kvar att hälsa på.


Men i natt så sov jag utan BH för första gången sen Nova kom. Åh vilken frihet.
Säger bara - Släpp tuttarna fria...  =)
Ammar nästan ingenting längre. Mjölken har sinat. Har haft en tufftid i mitt liv. Har inte mått så bra. Funderat hela dagar och nätter över en viss person. Vilket resulterade i att mjölken försvann.
Jaja, nog om de.

Om en stund så ska jag och svärmor in till Valbo en sväng. Ska in handla lite prylar till Nova och kläder till mej själv..
Weee var ett tag sedan jag shoppade kläder nu.
Men nu så.

Nu lär jag göra mej i ordning innan svärmor kommer.
Hej på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Camilla

In till Valbo... Är du från gävle? Det är ju jag också :)

2010-01-29 @ 18:07:35
URL: http://lacamela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0