Laddat upp

Nu är kyl, frys och skafferiet fullt. Var till City Gross och storhandlade. Men vi glömde att köpa gröt och ersättning till Nova. Så vi stannade vid Hemköp och köpte de. Tyckte de var lika bra. Vet ju inte alls om jag kommer utanför dörren i morgon. Kollad nyss på vädret och de ser inge vidare ut.
Kommer troligtvis bli snöstorm i morgon.

När vi kom hem så var de bara att börja med maten.
Sen blev de fullt hus. Båda systrarna, Ronja, Erik och Annsofi kom och hälsade på.

Så har min dag sett ut. Nu ligger älsklingen min och sover. Den andra älsklingen han jobbar.

Så jag ska väl sysselsätta mej med att kolla lite på TV:n.

Så här roligt hade Cliff och Nova i lördags när jag var ute på galej:





Gulligt va?


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha.. du e rolig du :)

2010-01-27 @ 11:56:23
URL: http://pemzan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha de är Cliff och Nova som har haft så här kul. =)

2010-01-27 @ 13:23:07
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0