Lååångprommis

De har jag varit på i dag. Jag Madde och våra bebisar.
Vi tog en riktigt långprommis. Med oss hade vi matsäck. Hade tänkt ta en mysig picknick någonstans. Men någon parkbänk hittade vi inte. Hade inte en tanke på att dom är översnöade nu.
Hehe smart va?
Nej, så vi fick ta en stå fika. Men gott var de med kaffe och smörgås i kylan.
Efter nästan 2 timmars prommis så knatade vi hem till mej och värmde oss.

Nu sitter jag här och önskar att jag låg i ett solarium. Mmm.. De vore så underbart skönt. Måste sola lite nu. 
Ser sjuk ut för jag är så blek.
Ska nog fråga svärmor om jag får sola hos henne i dag.

Nu ska jag nog ta och få i mej lite mat. Är så dålig på att äta mat.

Bloggar mer senare.

Kommentarer
Postat av: Pety

Är inte motiverad just nu :/ kanske kommer tillbaka sen!

2010-01-14 @ 16:40:50
URL: http://petisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0