Hela långa dagen

Har varit hemma hos mamma hela långa dagen.
Äntligen så sover Nova. Hon har varit vaken hela dagen. Vaknade kl nio. Sen så sov hon ca 20 min hos mamma. Efter de 20 min så var de full fart igen.

Stackare Cliff fick se Nova i ca 40 min i dag innan jag stack. Sen så åkte han och jobba.
Så kan de vara.

Men i dag är de ingen vanlig dag för i dag blir Nova 4 månader.
Oj, oj vad har dom månadern tagit vägen?
Tiden går så sjukt fort.
Hon bara växer och utvecklas för varje dag.
Älsklingen våran.

Nu blir de bara en massa mys i soffan för resten av dagen.





stor och liten



Nova älskar banangröt

Lite nya bilder.

Bloggar mer senare måste få lite mat i magen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0