Fredag igen

Oj vad veckorna går. Redan fredag igen. Våran lilla tjej blir 3 månader och 4 veckor i dag. Snart 4 månader. Vart tog dom månaderna vägen?
Undra vart den här dagen ska ta oss? Cliff han ska på bio med grabbarna. Så jag och Nova blir helt själva i kväll.
Humm..
Vad ska vi hitta på då?
Inte en aning. Blir nog bara mys hemma i soffan.

I går kväll innan vi gick och till sängs så fick Nova  prova flaskan igen. Nu med framsteg. Hon åt och fick i sej 230 ml.
Kanon!
Hoppas hon fortsätter att ta flaskan nu.
Ska träna henne varje dag nu.
Nu när Nova sov hela natten så var jag själv tvungen att kliva upp och pumpa ur brösten.
Dom var helt sprängfyllda.
När klockan var 6:00 så vaknade jag igen och var lika sprängfylld igen men nu så plockade jag upp Nova så hon fick äta ur den ena iaf. Hon åt och sov samtidigt. =)
Sen så fick hon ligga i sängen med mej, Cliff stackaren han fick kliva upp och åka och jobba.
Jag och Nova vi sov vidare till kl 9:35, då vaknade jag av Nova som låg och jollrade och pillade mej i ansiktet.
Älskligen min..


Kommentarer
Postat av: Emelie

å herre gud vad mycket hon åt haha :) gick de bra om vi kommer på onsdag? Kram

2010-01-15 @ 17:37:40
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0