Fått en massa gjort

I dag har jag fått en massa gjort. Varit hem till Madde och Malte, tvättat, städat, lagat mat, skrivit matlista för veckan och en massa mer.
Nu håller jag på med en inköpslista för morgon dagen.
I morgon blir de storhandling för oss. Måste börja bli lite mera ekonomiska i vårat hem. Vi är så dum så vi bara handlar för dagen. Så matkontot är ganska dyrt här hemma.

Så nu ska vi fylla upp både kyl och frys här hemma.

Så har min dag sett ut. Nu blir de till att fortsätta på min inköpslista.
Kanske skriver ett inlägg till innan de blir sängdax. =)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Det är samma här. Småhandling blir fan dubbelt så dyrt! Så vi ska storhandla denna vecka månad så blir det hälften så billigt och så skönt att ha allt hemma :)

2010-01-25 @ 23:58:08
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0