Fart och fläckt

Dagarna bara springer i väg. I dag har vi varit hemma hos Sarah och hennes familj.
Satt och spelade lite Wii.. Jag var helt kass men brorsan han var grymm.
Väl hemma igen så ringde jag Madde så hon och Malte kom på besök.
Vi pratade om att ta en långpromenad i morgon och ta med oss kaffe och smörgåsar.
Ha en liten picknick i kylan. De finns ju inga dåliga väder bara dåliga kläder.

Cliff han är på gymmet han. Väntar på att han ska komma hem så jag får gå ner och köra ett pass.
I dag blir de rygg och biceps. Kanske lite mage med. Får se vad klockan hinner att bli.
Bloggar mer sen.
Måste ta nått att äta nu. Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Jag förstår det! Gud vad kul!

2010-01-13 @ 17:51:07
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är också sugen på att börja träna på galaxen, tränar du bara kvällar ?? :)

2010-01-13 @ 19:48:03
Postat av: Emelie

Emma- Jag har gjort de nu när Cliff jobbar förmiddagar. Men nästa vecka kommer de att bli dag tid.

Du får gärna följa med.=)

2010-01-13 @ 21:06:21
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0