Ensam igen

Ja, Cliff kom hem för en liten stund sen och bytte om sen drog han och grabbarna in på bio.
Jag och Nova blir själv i kväll.
Så de blir massa mys i kväll med fruktsallad. Ja, precis fruktsallad inge chipps eller godis i dag. Nej, i kvälls så blir de frukt.
Lika gott de med om inte ännu godare.

Här kommer lite bilder från i dag.



Malte och Nova



En fin bild som jag tog på väg hem i dag



Nova väl ner bäddad i vagnen



Nova fick provsitta i sin gåstol. Den gillade hon verkligen. Men vi ska köpa en ny. Den här är så gammal och tråkig så den får hon ha hemma hos mormor eller farmor.

Nu vaknade Nova så nu blir detill att mysa resten av kvällen..

Kommentarer
Postat av: Madelene

Åh det är ju dom bästa gå stolarna!

Dom som är äldre är enligt mig mycket bättre.

Aurora hade en gammal, äldre 'än den där och den var kanon. Sen fick vi låna en helt ny av ett par vänner, den var totalt värdelös. Gick knappt att svänga på hjulen osv. Dom nya har dessutom massa leksaker på och dom äldre ingenting, då kan barnen istället ha sina favorit saker där.



Jag röstar på den äldre!



Lättare hjul och mer träning för barnen :)

2010-01-15 @ 22:20:11
Postat av: Emelie

Madde- Är de så. Då kanske vi inte ska slänga ut en massa pengar på en ny då? Den här rullar jätte lätt. Och de kanske är de som är huvudsaken. =)

Tack för tipset Madde då sparde vi en massa hundralappar på de.

2010-01-16 @ 11:25:46
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0