Brrr

Usch vilket skitväder.
Ut till postlådad de när nog de längsta jag kommer att komma i dag. Jag och Madde som hade planerat att åka in till stan i dag.
Skulle till mitt jobb och hälsa på. Suck.. Men vi får ta de i morgon ist.
I dag vågade vi oss inte ut.

Nu så snöar de jätte mycket. Så tråkigt. Jag skulle vilja ha vår nu. Men den önskningen kommer inte att slå in på länge.

Nova hon sover hon. Helt slutkörd efter att kört omkring som en galning i gåstolen medans jag lagade mat.
Ja hör och häpna. Nu har Emelie lagat mat 3 dagar i rad. =)
Nu är ju kyl och frys upp laddade med en massa mat. Då är de så mycke roligare att lagamat.
I dag så blev de pastasås igen. =) Men nu med bacon, salami, paprika, rödlök, färskost och matlagningsgrädde.
Supergott blev de.


Nu ska jag kolla på en film.
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0