2010 Here we come

Nytt år nya möjligheter.
Nu ska jag ta tag i mitt tränande igen. Känner att min kropp behöver lite styrka igen.
I morgon blir de ner på Galaxen och köra ett pass.

Men 2010 kunde väl ha börjat bättre?
Morgonen började med att svärmor ringde och var jätte ledsen. Christer hade fått åkt in med ambulans till sjukhuset.
Usch inge vidare med han.
Hoppas hon ringer snart igen.

Sen kollade jag ut hur mycket snö som helst. Så de var bara ut och skotta de för jag hade tänkt gå och hälsa på mamma.
Men de kunde jag ju glömma. Plogbilen hade nog firat in de ny året den med.
Inte en väg plogad så långt ögat kunde nå.
Så nu sittar man här inne vid datan.

Hungrig som en varg med.
Undra om man får hämtmat idag. Hamburgare från George skulle sitta fint..
Ingen av oss orkar hämta nå mat så jag får nöja mej med chipps och cola ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0