19 minus

Nej, var min tanke när jag klev upp och såg att de var 19 minus grader ute. Fan, och jag som ska till BVC.
Jaja de var bara att klä på Nova och bädda ner henne i vagnen.
Sagt och gjort så mötte vi upp Marina och Celine och vidare till BVC.
Nu väger Nova 6850 gram. Längden tog vi inte i dag.
Efter BVC så gick vi hem till Marie och Tomas där Madde och Malte var.
Alltid lika trevligt att umgås med dom.
Marie hon bjöd på kaffe och cheesecake. Supergott var de.

Här bjuder jag på lite bilder sen de senaste dagarna.





Nova med kusin Ronja



Nova och tremänningen Malte



Novas kusin Celine


Kommentarer
Postat av: Cp

Men jag får åka till värmen nästa vecka...wiieeee

Kram

2010-01-06 @ 20:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0