Vilken snygging va?



Nu är de pappa Cliff som spexar med våran dotter igen.

I morgon så ska jag äntligen hälsa på mina arbetskompisar. Nu var de längesen vi såg.
Så jag och Madde ska ta tåget i morgon förmiddag. Ska bli så kul att se dom igen.

Sen så blir de raka vägen till Ewa och tvillingarna.

Har fullt upp hela veckan.
Sen på onsdag så kommer Emelie och Vintra på besök. På torsdag så är vi hembjudna till Lojsan för att se deras nya hem.
På fredag så ska vi äta langos med Camilla och Jojje och på lördag så ska vi bjuda ut mamma på middag på Sleven i grytan. Alla syskon med deras respektive.
Mamma fyller ju år..
De var min vecka. Jobbigt och vara mammaledig. =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha,, skitsnygg ;)

Har nominerat dig på min sida :)

2010-02-02 @ 16:54:50
URL: http://pemzan.blogg.se/
Postat av: Emelie

japp japp :) kommer å äter kakor :) kram

2010-02-02 @ 20:14:46
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0