Vilken mardröm

Åh, vilken panik jag fick. Nova fick ett till "anfall" närhon inte fick någon luft och en massa slem i halsen som hon sedan spydde ut.
Medans detta hände så satt jag i telefonkö på 1177. När jag väl kom fram så grät jag för jag tyck5te så synd om Nova.
Men kvinnan i luren lugnade mej och gav mej en massa bra råd.
Nova hade feber med så jag gav henne en alvedonsupp.
Sen så fick jag sitta och vagga henne i min famn tills hon somnade.

Nu ligger hon och sover gott med en hög kudde under sej så hon får luft.
De här är de värsta jag varit med om på länge. Man känner sej så maktlös. Tycker så fruktansvärt synd om henne. Älskade lilla Nova.
Min skatt.
Men hon är helt otrolig. Trotts att hon har feber och är sjuk så ler hon åt oss. Våran underbara tjej.
Nu kommer jag vaka över henne hela natten.



Min älskade dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0