Vilken lördag

Började morgonen med att jag vaknade av att Nova grinade. Stackaren är snorig i sin lilla näsa. Såde var bara att plocka fram Nova´s värsta fiende NäsFridan. Hon verkligen hatar den. Men vad ska vi göra? Vi måste ta bort snoret så hon får luft.

Sen rymde jag i väg till IcaMaxi med svärmor och handlade lite. Cliff han var hemma med Nova. Stackaren hade fått panik för hon inte fick någe luft och fick ner massa snor i halsen och spytt upp en massa snor med. Så hon hade gallskrikit och grinat husteriskt innan hon somnade. Cliff stakaren hade blivit jätte rädd.
De fårstår jag de skulle jag också blivit.

Måste kolla till Nova bloggar vidare sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0