Uppe med tuppen igen

I dag gick jag upp redan kl 7:00. Sitter med bärbara och käkar gröt.
Nova hon vill inte vakna än. Hon gosar vidare med kudden.
I natt har jag vaknat runt 6 gånger av att Nova ligger och låter. Sätter mej upp och kollar ner i spjälsängen, där Nova ligger på mage med huvudet i luften.
Jag vänder på henne och ger henne nappen och somnar om.
Som sagt så repiterades detta ca 6 gånger.
Gullungen min vill inte ligga still. Inte ens när hon sover.
Nu ska jag äta upp gröten och göra mej klar innan jag väcker upp Nova för att gå i väg på vårat första möte med föräldragruppen.

Kommentarer
Postat av: louise

åh, vad roligt med föräldragrupp ! jag tyckte det var kul att få komma ut och höra hur alla andra mammor har det. men å andra sidan så var det aldrig något som stämde in på moa. hon var en snäll bebis. :)

2010-02-11 @ 19:21:19
URL: http://louisean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0