Söndag hela dagen

De är de.
Nova hon ville att vi skulle kliva upp 6:55 men de var varken jag eller Cliff sugen på. Men jag klev upp och gav henne en torrblöja och gav henne mat så då var hon nöjd och somnade om, och vaknade upp kl 8:45 igen. Men då vara de bara att kliva upp.

Nu sitter jag här och bloggar lite, Nova sover igen och Cliff kollar på Dexter.
Ska följa med mamma och kolla på lite barngrejjer till Nova strax. Sen så är vi bjuden hem till Marianne och Christer på lite fika.
Men kl 17:00 så ska jag jobba mitt första pass på gymmet nu efter mammaledigheten.
De ska bli roligt faktiskt. Helst nu när jag är igång igen.

Nej, nu ska jag ta och dammsuga av lite här hemma.
Bloggar mer senare.



Min fina familj.
Älskar er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0