Nehe

Blir inge gymmande för mej i dag. Har fått en sån huvudvärk. Jag som sällan har huvudvärk. Men de ska man väl ha nån gång med.
Så de blir en lugn hemma kväll med familjen ist.
Får ta igen de i morgon.

Nova har gått och blivit en liten busunge. 2 sec efter att jag hade tagit den här bilden så tog hon fullfart mot katten och slet med sej lådan.
Sen så går hon fullfart mot kassen vi har med pappersinsamling och river ut en massa och tuggar på.
Inne i vardagsrummet så kör hon raka vägen mot våran förstärkare och pillar på den. Mot vardagsrummsbordet och tar alla dosor och bankar och slår med.
Så nu får man inte släppa henne ur blicken.  Hon har till och med börjat att rulla runt när hon sover. Vaknade 3 gånger i går natt av att hon lät konstigt så satte jag mej upp och kollade ner i hennes spjälsäng. Där låg hon med huvudet i luften och jollrade.
Så jag vänte på henne stoppade i nappen så somnade hon om igen.
Lika så i natt. Men bara en gång den här natten.
Anna-Karin på BVC sa de att de står inte på innan hon kommer att krypa. De är nog sant de. Hon har tekniken men hon kommer inte framåt än.

Nu blir de mys i soffan.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan :) . ja jag skulle gärna ta och ses någon dag, skulle vara jätte trevligt. kramar

2010-02-12 @ 20:51:07
URL: http://sandragevert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0