Myspys

Kom nyss hem i från svärmor. Jag och Nova blev dit bjuden på i kväll för att se melodifestivalen.
Där bjöds det på chips, dipp, grösnaker att dippa, ost, kex och cola.
Men jag måste bara säga att de är den sämsta omgången av melodifestivalen på länge. De finns inget bidrag som jag har tyckt varit bra. Ingen trallvänlig låt alls.
Nej, ingen som har fastnat i mitt huvud iaf.

Nu blir5 de sängen. Måste erkänna att jag blev visst lite rundunder fötterna igår. Men trevligt var de så de är helt klart värt de. =)
Men jag förstår inte att jag ska få så ont i kroppen dagen efter. Jag är helt öm i hela kroppen. Är de någon mer som får så? Eller är jag allergisk i mot alkohol? =)

Nej usch nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på ett avsnitt av Tre kronor innan jag ska sova.

Får se vilket skick Cliff är i när han kommer hem i natt. Hoppas han är lika skötsam som jag var när jag kom hem i går natt.

God natt på er mina kära läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0