Måndag hela dagen

I dag var de sjukstuga här hemma. Cliff han var hemma från jobbet och Nova hon är lika snorig fortfarande.
Var i väg till apoteket och köpte näsdroppar till henne. Hoppas hon blir piggare snart. Jag tycker så synd om henne.
Våran lilla bebis.

Annars så har de inte hänt mycket här i dag. Jag kom nyss från gymmet. Körde biceps och triceps. Blev kondition med. Intervall i 18 min.
Sen så kom jag hem och drak en proteindrink och käkade. Nu sitter jag här med bebislena fötter efter att jag hjort ett fotbad och filat fötterna.
De behövdes. Fick även ut glasbiten som jag trampade in i morse.

Ja, nu lär man tänka sej för....
Nova hon röjer på i sin gå stol hon. I morse så stod jag inne i sovrummet och vek en massa tvätt, medans Cliff satt och spelade TV-spel och Nova hon hade knatat ut i köket i sin gåstol.
Jag hörde hur hon trallade omkring och jollrade. Men helt plötsligt så kom en riktig kras från köket. Jag släppte allt och sprang ut.
Då fick jag syn på att Nova hade fått ner en glasskål i golvet. En som står öppet på en låg hylla vi har i köket.
Jag springer fram och lyfter upp Nova som står mitt i bland allt glas. Cliff komer springandes från vardagsrummet han med.
Sån tur var så klarade sej Nova från att få in något glas i sina små fossingar.
Jag fick en sån panik. Blev så jäkla rädd.
Nu blir de till att flytta om en massa här hemma. Nu ska de bli "barnvänligt".

Nej, nu blir de sängen för familjen Karlsson/Andréasson.
God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0