Lördag gäsp

Fy, fan vilken dag. Först så var jag hem och hjälpte syrran med att vika en jävla massa reklam. Hon fick jobbet som reklamutdelare.
Usch vad jag tyckte synd om henne. Jennie, jag och Kent satt och sorterade reklam i över två timmar.
Sen så ska hon dela ut de med. Stackaren. Men men de är ett jobb de med. De lät på henne som om hon skulle säga upp sej lika fort igen.

När jag kom hem så hade Cliff skottat av taken här hemma i 2 och en halv timme. Hela hans skägg var fullt i is. Han såg helt slut ut så jag sa åt han att ta med sej Nova in så skulle jag skotta bort all snö.
Tungt som bara den var de. Hårt packat.
Efter all skottning så är både jag och Cliff helt slut i kroppen.

Nu så står de vila på vårta schema.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0