Kanoners

Nyss hem kommen från gymmet. Blev som planerat, rygg och bröst. Körde bänkpress för första gången sen graviditeten startade. Så har väl inte körde de på ja, si så där 14 månader. Men jag klarade 30 kg i tre repetioner. De känndes bra faktiskt. Och mer ska de bli. Nu är jag så taggad.
Here we go..
I morgon blir de axlar och en massa kondition.

Men nu blir de duschen.
Hoppas jag kan röra mej i morgon bara. Ska ner på BVC för första föräldragrupps samtalet. De ska bli kul. Träffa en massa andra föräldrar. Synd bara att Marina är sjuk. Stackaren har åkt på magsjuka. Usch, jag verkligen hatar att spy. Jag grinar när jag spyr.
Nej, nog om de nu är de duschen för mej.
God natt på er mina trogna läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0