Känner mej så duktig

Nu känner jag mej så duktig. Har inte ätit nå bröd i dag och inte heller något fikabröd.
Så länge vi inte har något sånnt hemma så går de bra. Cliff sa att jag inte ska få något lördagsgodis nu heller.
De var mindre bra. Hur ska jag klara de???
Men men nu har jag bestämt mej. Så håll tummarna för mej. =)

Madde och Malte kom över och kollade på Twilight i dag. De var mycket man hade hunnit glömma nu när vi såg New Moon.
Nu väntar vi bara på att trean ska ha premiär. Längtar så.

I dag så körde jag ben, rumpa och mage. Undra om jag kommer att kunna gå i morgon.
Ny färgad är jag med. Annso kom över så drog jag slingor på henne och hon fägade mitt hår.

Så har min dag sett ut. Har inge roligare att skriva i dag.

Inte gick de att ladda upp någon bild nu. Knas..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0