Inte en lugn stund

De är de inte i mitt liv nu. Full fart hela tiden. Som i dag så har jag hunnit med bolaget, BVC, varit hos, Farmor och Mormor och nu sist så va vi och handlade inför kvällen.
Nu sover Nova igen efter att hon har fått lite mat i magen.
Cliff han är på gymmet han och jag passar på att blogga lite. Ska även försöka svabba av lite innan Camilla och Jojje kommer. Kocken Jojje ska göra langos. Åhh vad jag har längtat. De ska bli så gott.
Hoppas alla mina läsare får en toppen kväll. För de kommer jag att få.
Hej så länge.

Bjuder på lite nya bilder med.









Nej, nu lär jag ta tag i hemmet..

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag har ändrat lite i bloggen. Men är lite grejjer jag måste fråga dig om så avvaktar med att fixa resten. Så jag hoppas vi ses på msn i morrn! :)



Krams krams

2010-02-07 @ 00:45:35
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0