Hemma hela dagen

I dag har vi inte varit utanför dörren. Vi har bara varit hemma och myst hela långa dagen. Kollat på film. Cliff har även tagit hem hela tvserien Tre kronor.
De var inte igår jag såg den tvserien. Vi har kollat på några avsnitt i dag.

Nova hon är fortfarande väldigt snorig. Usch jag tycker så synd om henne. Vi har varit tvungen att använda NäsFridan på henne flera gånger i dag. Stackaren får sån panik när jag ska använda den. Men de hjäpler iaf.

Om 10 min så börjar I en annan del av Köping. Då sitter vi bänkade hemma i TV-soffan.
Hoppas ni har haft en toppen dag.

I morgon är de en ny veckan igen. Nya pass på gymmet. =)
Jag säger God Natt redan nu. Kommer inte blogga mera i dag.
Kram på er
Bjuder på ett par bilder först.


Nova fick en majskrok för första gången igår och den gillade hon



Sjuklingen våran var på ett riktigt goshumör igår.
Hon är helt otrolig. Trotts sin snoriga näsa och febern så var hon glad iaf.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Gud vad stor hon blivit. Nu förstår du säkerligne när alla föräldrar säger att tiden går fort hehe. Såå söt! Måste komma å hälsa på en dag, inte sett lillan sen hon var 2-3 veckor ju :(

2010-02-14 @ 22:50:32
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Madde- Ja, nu var de längesedan vi sågs. Nu är Nova snorig men jag kan höra av mej så fort hon har blivit frisk så får du komma över.=)

2010-02-15 @ 11:24:29
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0