De tar sej

Självdiciplin på högnivå.. Är så stolt över mej själv. Havregrynsgröt till frukost, kaffe utan gobit till och inga mackor.
Hoppas de håller i sej.
Trotts en jävulsk träningsvärk i vader, lår, biceps, triceps och bröst så pallade jag mej i väg till gymmet iaf. Körde axlar och mage.
Jag har aldrig förr varit så taggad som jag är nu.
Hoppas bara att jag kan hålla mej så här ett tag nu.
Jag har ett mål att sträva efter nu så då kanske de blir lättare att sköta kosten då.
Here we go beach 2010 är mitt mål.... Platt mage och trimmad kropp.

Den här kroppen vore inte helt fel. Linda Fodor.



Ja, annars så har jag haft fullt upp i dag. Gick som sagt upp med tuppen. Gjorde oss klara för först träffen med föräldragruppen. De var väldigt trevligt måste jag säga. Trotts att en liten tjej som heter Vera var väldigt ledsen mest hela tiden. Kul att få utbyta erarenheter med andra mammor. Höra hur deras tid har varit.
Alla var så öppna och trevligt.
Efter den träffen så gick jag hem till svärmor för att dra i en till omgång med slingor. Hon ville bli ännu blondare. Väl framme så bjöds de på lunch. De tackar jag inte nej till.
Sen så tog jag en prommis till andra sidan av Skutskär hem till Madde och Malte. Där bjöds de på kaffe utan gosak till.=)
Var hemma strax efter kl 16. Kom hem och tog tag i skottningen som varken jag eller Cliff orkade göra igår.
Efter skottningen så kom jag in och åt lite middag och kände efter om jag skulle orka träna. Kändes som om jag skulle skippa träningen.
Men inte då. Jag pallade mej i väg. Är så stolt över mej själv. Nu så är jag på banan igen..

Bjuder på en bild av världens stoltaste mamma och världens underbaraste dotter.


Kommentarer
Postat av: malin - mamma till nova ♥

vad fint kort! ni är så himla lika :)

2010-02-13 @ 17:33:08
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Malin- Tack så mycket. Dom säger de. Att vi är lika allts. =)

2010-02-13 @ 20:54:04
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0