Avklarat

Då var träningen för i dag avklarad. Körde rygg och axlar. Även lite intervall på bandet.
Blev marklyft för första gången på 1 ½ år ungefär. Men jag klarade av att köra med 65 kilo i 2 repetioner. De känndes riktigt bra.
Sa till Annsofi att vi måste börja köra de mark, bänk och benböj oftare.
De tre övningarna är så bra men jobbiga.
Nu vill jag ha nya träningskläder.
Hittat några som är så snygga med dyra.







Så nu är de bara pengarna som saknas.
De kläderna som jag har lagt upp nu går på över 2000 kr tillsammans. Så är de någon som vill sponsra mej så är ni välkomna. =)



Nu är jag och Nova helt själva hemma. Cliff är på jobbet. Men Nova hon sover så jag passar på att blogga lite. Hon är inte frisk än. Men på bättringsvägar. I natt så sov hon hela natten utan att vakna av att hon inte fått nån luft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0