Aldrig mera

Nu tänker jag aldrig mera skotta... Eller jag hoppas jag kommer att slippa. I dag när jag öppnade dörren så hade de kommit 4 dec med snö.. Så de var bara att ta spaden och skotta de. Tog ca 45 min att skotta gården.
Vi har snövallar spm är lika höga som mej här hemma. Nu går de inta att köra med snösläden utan de är bara att ta spaden på hela gåden. Så de tar sin tid. SUCK!!
Jaja, nog om de.
Strax så ska jag palla mej ner till gymmet och jobba. Trevlas.. Hoppas de är lite folk i dag, så man har någon att prata med.
Annars så kan man ju alltid passa på att träna lite.

Bjuder på en bild där pappa Cliff har spökat ut Nova IGEN!! =)


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej du! Jag tänkte på en grej. Ska jag byta ut bilden på er tre till den nya med? :) Tänkte i fall du ville ha något annat i menyn. Jag glömde totalt bort det när jag höll på. Kom ut på msn isf! :) Eller om du vill ha något annat checkt där! :)



Krams krams

2010-02-22 @ 19:23:54
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0