2 dagar sedan

Nu är de 2 dagar sedan jag bloggade. Så de har hunnit att hända en hel del.
I fredag så var de 2 vänner har och käkade langos med oss. Langos är så himmla gott. Men mäktigt. Man blir mätt alldeles för fort. Jag skulle vilja äta flera stycken man jag orkade bara en. Men så blev de en till frukost också.
Sen på lördagen så bjöd vi ut mamma på middag på Albert & Patrik. Vi blev ett helt gäng som åt tillsammans. Rättare sagt 21 stycken. Mina syskon med respektive och mina farbröder med deras fruar och barn.
Så de var trevligt att dom följde med. Farbror Örjan fyllde år han med.
På lördag kväll så blev jag ensamen med Nova. Cliff drog hem till Mackan och spelade Wii. Så jag kollade på Melodifestivalen med lite smågodis. De måste vara den absolut sämsa deltävlingen någonsin.
Inget bidrag var nå vidare. Tycker jag iaf.

I dag så var vi bjudna hem till Marianne och Christer på porterstek. De är min favoriträtt. De är så underbart gott.
Hem och tog de lite lungt innan jag gick ner på gymmet och körde ett pass med biceps och triceps.
Så lär jag ta tag i träningen. Jag har varit lat alldeles för länge nu. Så nu är de slut på allt gottande av godis. Nu jäklar ska jag trimma kroppen inför sommaren. Vill ju inte ligga i vassen. =)
Nej, men nu ska alla överflödiga kilon från graviditeten bort. Magen ska bli platt och fin. Låren ska trimmas.
Så nu blir de kaffe utan gosaker härdanefter. Men jag vet ju hur de är med det. Min självdiciplin är inte den bästa. Tyvärr.
Men jag ska försöka.
Önska mej lycka till.


Visst blev min nya header fin. De är Stephanie´s förtjänst.
Nu blir de tydligen en film för oss.
Sen är de nya tag på gymmet i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0