Vilken helg!

Den här helgen har varit den värsta helgen i mitt liv.
Fy satan vilken helg. De började med att Nova fick magsjuka i onsdags natt. Sen så smittade hon ner mig under fredagen. Så när Cliff var och jobbade långpass i fredags så sprang jag till och från toaletten hela eftermiddagen och kvällen medans Nova sprang efter och öppnade toadörren och fällde ner toalocket i mitt huvud. De tyckte hon var skoj.
Så kom Cliff hem kl 23 på kvällen. Han hann bara lägga sig brevid mig i sängen så var de hans tur.
De är tur sånna här gånger att vi har två toaletter.

På lördag morgon så skickade jag ett mess till Jennie där jag bönade och bad om att hon skulle ta Nova så vi fick ligga och vara sjuka.
Sån tur vi hade så gjorde hon de.
Jag och Cliff låg och sov hela dagen. När Nova kom hem igen vid halv fem så kände vi oss ganska pigga iaf. Men ingen mat blev de för oss under hela lördagen.

Först nu i dag så fick vi i oss mat.

I dag så har de varit full fart här hemma. Hade mycket att ta igen i detta hem. Nu är de rent och fint här hemma igen.

Underbart!

Nu blir de soff mys här hemma.

(Novas kille- Om du är riktigt snäll så kommer kanske tomten med en julklapp till dig med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0