Våren 2011

Då kommer jag att börja på Zumba och yoga. Känns riktigt bra. Som de är nu så kommer jag inte i väg till gymmet. De är så tokigt när Cliff jobbar eftermiddagar två veckor i månaden.
Så jag är beroende av att ha barnvakt. De kommer jag även att vara nu när jag ska börja på detta. Hoppas verkligen att min familj ställer upp för mig. Men de tror jag att dom gör.

Denna dagen har bjudit på kalas för Marina som blev 24 år i dag.
Där bjöds det på en supergod smörgåstårta och fikabröd. Vidare till svärföräldrarna och hälsade på.
Väl hemma igen så blev de städa av. Så nu är de fint här hemma. Gav mig även på att skura duschväggran. Fy, nu vill jag verkligeh starta rusetn av vårt badrum.

Nu blir de middag här hämma.

Go kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Zumba ska jag med börja på :)

2010-12-06 @ 10:35:21
Postat av: Elisabet

Man kan gå på lunchpass om hinner det på sin lunch..

2010-12-06 @ 10:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0