Lilla Olle!

Har varit hos Madde och myst med lilla Olle. Men i dag så var de mamma som gosade mer med Olle än jag. Klart mamma måste få mysa med. Jag kanske hinner med en sväng dit i morgon med.
Jag pillade på Maddes mobil en del. Hon har en Xperia X10 mini pro som jag vill ha. Nu blev jag ännu mera kär i den telefonen.
Malte och Nova lekte så fint. Malte var så go och skulle pussas hela tiden.
Nu är nyår helt planerat. Förätt, varmrätt och desserten är planerade.
Så, så här kommer vår meny se ut:
Förrätt- Räkcocktail
Varmrätt- Porter stek
Efterrätt- Panacotta
Gott kommer de att bli.
I morgon ska allt inhandlas. Självklart så får vi tjejer fixa de så de blir rätt gjort! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0