Ledig i två dagar

Härligt de. Mycket har jag hinna med på de dagarna. Ska hinna och träffa Madde och hennes familj i morgon efter att jag har varit på Floating.
Ska även träffa Madde Söderin på torsdag. Det ska bli kul och träffa henne och få se hur stor magen hat blivit. Har inte sett henne sen jag fyllde i November. Måste försöka hinna med en sväng till Camilla för att planera nyår.
Nyår kommer vi att fira här hemma med en tre rätters middag och sällskapsspel.
För min del så blir de nyktert för jag ska jobba hela nyår.
Jag har lika kul utan alkohol så för min del så gör de inget.
Nu blir de till att kolla runt lite på nätet.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: elisabet

Vi ska åka i pulkabacken på fm och grilla korv. Sen 3rätters på kvällen :-) barnen är naturligtvis med. . I goda vänners sällskap och deras barn

2010-12-28 @ 21:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0