Krupp igen

De var vad som hände i går kväll. Nova har feber och är hes. Så i morgon blir de till att ringa vårdcentralen. Jag ringde för sent 16:03 när dom stänger 16:00 typiskt.
I går kväll så fick jag sitta med Nova inlindad i täcken framför altandörren då hon fick kruppanfall. Stackars liten bara grät och grät och dumma mamma fick sitta där och hålla henne så anfallet skulle gå över.
Inte roligt. Men friskluft behöver hon då.
Mamma var hemma med Nova i dag medans jag och Cliff jobbade. Under hela dagen så har hon varit pigg och glad trotts hon hade feber.
Mamma får vara hemma med Nova i morgon med. Tur att mamma var ledig så vi får jobba för pengarna dom behövs.
Nog om de.
Nu är jag anmäld till både Zumba och Yoga som ni kunde läsa i tidigare inlägg. Yogan kommer att ligga på tisdagar och zumban kommer att ligga på onsdagar.
Nu blir de träna av. Så kanske de blir styrka på gymmet med. =)
Härliga tider..

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Uscha hoppas hon snart blir bättre - inge vidare..

Har ni inte fått något luftrörsvidgande att prova?

2010-12-08 @ 12:56:29
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0