Kaos!

Usch och fy. Jag gick ut på stan på jakt efter en snygg klänning till nyår. Men min tanke blev inte verklighet.
Nej, fy de gick inte att gå i butikerna. Så sjukt mycket folk som slet och drog i kläderna. Det låg en massa kläder på golven över över allt.
De var inte bara en meter långa köer till både provrummen och kassorna.
Nej, jag gick in på Dressman och köpte en skjorta och slips till Cliff, sen blev de bussen hem till Ingelas där jag hittade en fin skjortklänning som de var halva priset på dessutom. Som hittat.
Så vidare till dagis för att hämta Nova som var ensam kvar med fröken. De hade bara varit tre barn på Novas avdelning i dag.
Carina satt och lekte och sjöng med Nova i soffan när jag kom. Dom såg ut att ha så mysigt.
Så kom min syster hit och hjälpte mig att färga min utväxt de behövdes.
Fick tid för nytt syntest i dag med. De behövs nu känner jag. Ser inte ens texten på vår tv utan glasögon längre. Så nu är de dax att kolla upp synen igen.
( jag har kommit på att jag vill ha en ny mobil. En Xperia X10 mini pro)
Så om de finns någon som har en sån och vill sälja den billigt till mig så hör av er.
Min stolthet

Kommentarer
Postat av: Madelene

Sån mobil fick jag av mannen i julklapp och jag bara älskar den! Elgiganten har den billigt nu kan jag säga med comviw tele2 abonnemang så är den 1000 kr billigare! Mannen köpte det åt mig innan rean, men jag var där häromdagen och sa det, då fick jag tillbaka mellanskilnnaden så gick ut ur butiken med 1000 kr i fickan helt oväntat :D Åk dit och passa på!

2010-12-27 @ 21:30:15
URL: thttp://tanteluttan.blogg.se
Postat av: Elisabet

Köpte min mini pro i sep o är nöjd :)



Vad ska ni göra på nyår?

2010-12-28 @ 10:03:40
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0