Julveckan

Nej, ska man ta och berätta lite vad vi har pysslat med i julveckan då?!
Peter och Savannah var över och lekte lite med oss en dag. Sötisarna leker så fint.
Så har jag och Nova haft lite mannekäng här hemma.
I lördags så var vi hem hela familjen med barn och respektive till min moster och åt lite tomtegröt och skink smörgås.
Åt även den godaste tårtan jag har ätit i hela mitt liv. De var en pärontårta från City Gross. Den var helt sjukt god.
På kvällen så kom Jojje och Camilla över och spelade sällskaps spel med oss.
I dag så bjöd jag över mamma och syskonen igen för att rensa kylen vår från all julmat.
Var även hem och hälsade på Madde och hennes familj. Fick träffa Olle för första gången. Så liten och söt. Kan inte förstå att Nova har varit så liten.
När jag skulle köra där i från så körde jag fast i deras jätte snöhögar. Dom var gigantiska, dom räckte upp till mina knän.
Som tur var så var deras grannar ute och skottade så dom hjälpte mig att skotta fram bilen och knuffade även på bilen.
Till slut så kom jag där i från.
Usch lite jobbigt när de är så här mycket snö måste jag säga. De är lite jobbigt att köra i.
Men jag förstår att dom som plogar inte hinner med all snö röjning.
I morgon är de jobb igen.
Men nu är de mys som gäller.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Den pärontårtan är supergod :)

Min brors hustru jobbar där o gör sådana o massa andra :)

2010-12-27 @ 08:54:56
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0