Grattis Sarah!

I dag den 20 december så klarade min syster Sarah teorin. De betyder att hon fick sitt körkort!
Är så stolt över dig.
Annars så har jag och Nova rensat bland alla hennes kläder. Tog bort en massa som var för litet och en massa som jag vet att hon inte kommer att använda. Så plockade vi fram en del som vi har fått av Emma och Savannah. Tur att vi har den turen att kunna ärva kläder. Så de som Nova växt ur går vidare till Ronja.
Nova hjälpte till hon med och plocka ur och i lådorna. Synd bara att jag inte kunde lägga in bilderna på datorn. Vet inte vad som går fel när jag försöker. Men bilder kommer inom kort när data fixarn Cliff har löst felet.
I morgon så jag äntligen åka och hälsa på Madde, Robban, Malte och lilla Olle.
Jag berättade för Madde i dag när jag pratade med henne att Nova har gått om kring och ropat efter Olle i ca 2 veckors tid. Vet inte alls varför, vi har aldrig pratat om någon Olle. De finns heller ingen Olle på Novas dagis.
Hon kanske kände på sig att de skulle födas en liten Olle inom kort.
Nu ska jag läsa lite bloggar.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Novas kille

Det är mig hon ropar efter, svårt att säga "J" bara.

2010-12-20 @ 21:14:42
Postat av: Camilla Holm

Jag tror hon ropar efter sin kille.. Lolle ;)

2010-12-21 @ 15:26:51
Postat av: louise

det är super bra att kunna ärva kläder ! vissa kanske är lite slitna men det blir perfekta "dagis" kläder istället ;) har nästan inte köpt nå kläder alls till moa utan fått allt. men däremot till leo lär man ju köpa lite. brist på "små" killar i släkten ;)

2010-12-21 @ 20:50:24
URL: http://louisean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0