Fix och trix

I dag så var jag ner och tog blodtrycket igen. Jag har legat så högt. Sist så hade jag 95 i under tryck och 153 i över tryck.
I dag efter att ha varit på floating 3 gånger så var mitt tryck på 80 i under tryck och 134 i över tryck.
Är inte de bevis på att floating verkligen fungerar?

Min barnmorska Marita blev så chockad över att de hade sjunkit så mycket. Hon trodde inte riktigt på floating.
När jag skulle gå så kramade hon om mig och var så glad för min skull.

Men jag bytte inte preventiv medel nu. Jag behöll min tid i Januari och då ska vi kolla trycket ytteligare en gång.

Var i väg på kvällningen och inhandlade lite julklappar.
Jag var ute efter ramar till dagis korten som kom i dag, men jag lyckades hitta lite julklappar med.

Dagis korten blev så fina.
Ni ska strax få se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0