Suck!!

Vad less jag blir på Mary Kay-säljare. Dom tjatar och tjatar på mig att jag ska börja sälja deras prudukter.
Inte nog med att en återförsäljare av Mary Kay har jagat mig i flera år och ringer än i dag. Även om jag träffar henne ut på byn eller i affärer så hoppar hon på mig.
Nu har även en annan börjat att jaga mig på fb. Eller nu de har hon gjort i ett år nu.
I dag så sa jag åt henne på skarpen att jag inte är intresserad av att sälja deras prudukter.
De finns varken tid eller intresse från min sida.
Dessutom är inte jag någon säljmänniska. Jag kan inte tjat på folk att handla eller börja sälja om de inte visar något intresse. Skulle aldrig ha mage att ringa och tjata upprepade gånger på samma person om de säger NEJ en gång.


Nej, tur att de finns andra som är bra på de.

Kommentarer
Postat av: louise

hehe, förstår vad du menar. det där är jobbigt. säger jag själv som är en mary kay. ;) men jag ser mig själv inte som en säljare utan snarare som en rådgivare. nej men jag hopopas du säger till om man blir sådär någon gång. kram på dig

2010-08-26 @ 21:27:02
URL: http://louisean.blogg.se/
Postat av: Emelie

Lojsan- De är absolut inte dig jag syftar på. Du är inte som dom. Tror du vet vilka jag menar. =)

Du är mer en rådgivare som du själv säger.

Klart jag skulle säga till om jag tycker att du blir dryg. ;)

Kram på dig

2010-08-27 @ 07:50:15
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: louise

vad bra. :) ja jag tror jag vet vilka du menar, men det är bra att du säger till på skarpen till dom. kram

2010-08-27 @ 21:10:57
URL: http://louisean.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Jag har råkat ut för exakt detsamma. Två stycken som frågar HELA tiden. Speciellt på facebook och skickar mail och vettefasen allt vad det är.



Och jag har sagt det att det inte ligger i mitt intresse att sälja deras produkter. Jag är inte det minsta intresserad. Men dom gav sig inte iaf förän jag sa åt dom på skarpen jag med.



Så otroligt irriterande det där.

Sen att dom lägger upp det som att man tjänar såååå mycket pengar osv osv.. nej blä på sånt där.

2010-09-04 @ 09:34:14
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0