Så glad

Duktig var jag med på min första körlektion på ett år.
Viss jag fick tre motorstopp på en timmes lektion. Körde en stor Volvokombi. Men jag är nöjd med min insatts.
Och Magnus tyckte att de märktes att jag hade kört en del och att de jag har kört förr absolut inte var bortkastat.

Lite besviken är jag att jag inte får köra nå mer varken denna vecka eller nästa. Då kan har semester igen.
Trodde jag skulle få börja intensivt nu med de samma.. Men inte då.
Jaja, ska till skolan och göra ett prov på torsdag på alla vägmärken. Så om jag hade tur så skulle jag kanske hinna köra efter att jag var klar med provet.

Så nu lär jag krångla med barnvakt trotts allt.


Fick min mobil i dag med. Är så nöjd. En ROSA!!
Så fin så. Nu ska jag lägga in lite musik.

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0