Min lördag

I går så hade jag en riktigt bra dag. Dagen började med en tripp till Dollar där de inhandlades en massa våtservetter. De är en vara som går åt i detta hem.
Vidare till svärföräldrarna och fikade lite. Sen så hem och packa åt lillan som skulle sova hos mormor.
Mamma och syrran kom hit och hämtade Nova redan kl 15:00. Så då var man barnledig.
15:10 så tog Emelie ett glasvin. De var smaskens de.
Sen så ringde vi till våran vänner som kom och hämtade upp oss så begav vi oss ut på sjön.
Så varm och härligt. Vågorna slog i mot båten. De är sommar de..

Stoppet gjorde vi på Kläcken där grillen tändes, så blev de grillning och drinkar.
Livet leker!

Korv med bröd och en drink med Bacardi Appel och Sprite. Bra kombination. Gott var de.

Efter trippen på sjön så bar de av hem till oss där de spelades, dracks lite drinkar och smaskandes lite chipps och dipp.

Men när klockan började närma sig 01:00 så blev hela gänget hungriga. Tur är väl att Tre små rum har öppet till 03:00.
Så de var bara att cykla i väg och beställa. Sagt och gjort så var vi på väg.
Pizza blev de, hem till C&J för att äta den efterlängtade pizzan. Gott var de.
Där hemma blev de en massa babblandes så klockan den tickade på. När klockan var 04:00 så tyckte Cliff att de var på tiden att åka hem. Och de var de väl.

Somnade ovaggade både jag och Cliff.
Så kom morgonen. De är sjuk att man kan längta så efter en person så mycket.
När klockan var 09:30 så ringde jag mamma och bad dom komma med våran dotter.

Jag flög upp ur sängen och tvingade med mig min bakfulla sambo.
STÄDA skulles de.

Sen så kom hon.
Den underbaraste, sötaste och finaste lilla tjej:

Här får Nova sin första mumsmums



Gurka de ska vara bra för huden har jag hört. =)




Älskar min familj över allt annat. All kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: louise

vilken fin tröja nova hade på bilden. ;)

2010-08-18 @ 00:09:07
URL: http://louisean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0