Liten update!

Nu har jag verkligen haft fullt upp. Bakt gjort smörgåstårtor för första gången i mitt liv. Städat och shoppat.
Här kommer bilder på mina tårtor:




Är riktigt nöjd för att vara första gången. Alla som åt av dom sa att dom var riktigt goda. Hoppas dom var ärliga. Men jag gillade dom.
I fredags så fyllde min kära sambo 29 år. Nu är han inte ung längre. =) Tänk att han bara var 21 år när vi träffades. De var ett tag sen nu.

Så i lördags var de fest för Cliff. De var riktigt kul. Full blev jag med. =) Vi var ett gäng som festade och spelade spel.
Inget att rekomendera. Fy satan så man sveper i sånna spel. Jag skyller på Devil. De var han som lurade med mig.
Vi har en film sen vi satt och spelade där alla skulle prata engelska, säga kuk innan man fick dricka plus att man skulle dricka med vänster hand.
Många gjorde bort sig och fick dricka dubbelt. Jag var en av dom stackrarna.
Känns inte som jag är människa än.

Men de var bara att kliva upp och gå in i mammarollen igen.
Nova sov hos mamma lördag natt men jag ringde och ville ha hem henne redan vid 11 tiden.
Men jobbigt var de. Somnade vid kl fem. De sista gick hem 4:30.
Vaknade kl 9:30 så upp damsuga, torka golven och plocka reda på en massa annat.
Men de är de värt. För kul hade vi.

Sen i väg till Barnens hus för att köpa en ny bilbarnstol till Nova. Äntligen!!

Och i dag så började jag på en intensivkurs!!

De var de..

Nu blir de till att vika lite tvätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0