Full fart

De var de verkligen i går.
Hade Me&I party hemma. De var bara hälften som jag hade bjudit som kom. Många hade blivit sjuka och andra hade fått förhinder. De var lika trevligt iaf. Några blev kvar enda till kl var 21. =)

I dag har jag haft mina dispyter med våran dotter. Hon lyssnar inte alls på mamma ibald. Även fast jag höjer rösten och tar tag i hennes arm så gör hon om sina hyss med de samma. Någon som känner igen detta? =)
De verkar som hon inte blir "rädd" för mig heller utan hon kollar på mig och skrattar.
Okej, vissa gånger så börjar hon att gråt.
De känns hemskt att behöva få henne att gråta men jag måste lär henne vad som är fel.
Annars så blir de inte roligt när hon blir äldre.

I dag var de inge roligt väder.
Fy så tråkigt. Slutar med en hemma dag med en massa bys och mys för oss.



Här smakar Nova på pappas pizzakant. De var ingen höjdare.

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till thindra

haha, nej nej inte gravid än ;P min lillebror han är 9 år :)

2010-08-24 @ 13:03:36
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0