Fjärran höjder

Äntligen så kom vi i väg. De var så mysigt.
Vi var där och badade och lekte i 2 timmar. Nova var helt slut och somnade efter 5 min i bilen på väg hem.
De kommer vi absolut göra om många gånger. Tur hade vi med för på söndag så stänger dom pga renovering. Vilket vi inte hade en aning om. Så de var tur att vi kom i väg i dag.

Här kommer lite bilder från dagen









Nova gillade bubbelpoolen mest. Där var de varmast och roligt med alla bubblor.

Som sagt såna resor kommer vi absolut att göra fler gånger.


Var en sväng till Dollar i dag med och inhandlade lite ramar. Så nu har jag gjort lite fint i hallen.



Är inte klar med väggen än. Fler ramar med bilder ska de upp. Förstår inte varför jag inte köpte flera poängång.
Då har jag en ursäkt att åka dit snart igen. =)

NU BLIR DE FREDAGS MYS!!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0