Fick som jag ville

De fick jag. tur att jag har en sån snäll och generös sambo.
Ville ju så gärna ha en ny mobil. En SonyEricsson W595. En ROSA!!! Och de har jag fått nu.
Den kommer på posten på tisdag.. Weeee!!! Längtar..
Så nu har jag en HTC Tattoo till salu om någon är intresserad så är de bara att säga till.

I morgon så ska jag och Cliff på biljakt. Vi ska ju sälja vårna älskade Dodge.





Sorgligt men sant.

Får se vad de blir för bil denna gång. Men de ska iaf vara en kombi. Cliff vill ju även att de ska vara automat så de blir väl så med.

Vi är inne på en Audi A4 eller A6. Får se om vi hittar någon som vi gillar.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Vad ska du ha för mobilen?

2010-08-08 @ 20:32:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0