Då var även denna söndag förbi

Men jag har hunnit med en heldel. Varit hos svärföräldrarna, varit på 4 års kalas, plockat ner poolen, plockat blåbär,
städat hemmet, tvättat och en massa mer.
En effektiv dag helt enkelt.
Men besviken och ledsen med.
Ville så gärna följa med en vänn till Ullared nu i Oktober. Men våran ekomoni håller inte för de.
Nu först så fyller Cliff år på fredag.
Sen är de våran älskade dotters tur att fylla 1 år.
Och jag hinner inte få någon riktig lön innan dess.
De är min dröm att få åka dit och shoppa järnet. Men om jag ska åka dit så vill jag inte snåla. Utan jag vill kunna shoppa loss utan att hålla koll på hur mycket jag har plockat i varor i min kundvagn för.
Så de får bli en annnan gång när jag har kommit i gång och jobbat igen.

De står inte på de heller innan jag är tillbaka på jobbet igen. Ser fram i mot de. Lite grann iaf. Saknar mina arbetskompisar, vardags livet, alla rutiner. Fan jag har inte nå rutiner alls nu. Har inte kommit i gång med min träning heller.
Ryggen min är inte alls som den ska. Jag BEHÖVER TRÄNA!! Fan jag blir så besviken på mig själv att jag inte har bättre självdiciplin.
I morgon så hinner jag tyvärr inte träna. Men på tisdag så ses vi på gymmet. De lovar jag.

Ska bara övertala min älskade sambo att jag ska få gå ner kl fem.
Jag ska stå där redo med träningskläder när han kommer hem från jobbet.
Nu ska jag trimma kroppen.



Älskade barn. De går inte att beskriva med ord hur mycket Nova betyder för mig.

Kommentarer
Postat av: annso

Jag vill också åka till ullared!! =)

2010-08-22 @ 21:19:04
Postat av: Elisabet

Ja, förstår dej.. Skulle åkt ju men när ja inte kunde längre pga hälsan så blev de en plats ledig..

Men nu hade de löst sig så nu fick hon med sig någon..



Men duu - de finns kvar så vi hinner nog dit :)

2010-08-24 @ 07:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0