Bebis

Har haft besök av Lojsan och hennes barn + Madde och Malte.
Vad konstigt de är, jag blir så nervös när jag ska hålla i andras bebisar. Men jag tordes iaf. Leo var så fin, och luktade så gott. Mys. Nu vill jag ha en till.

Nej, nej jag skojjade bara. Inte än. Vill helst att Nova ska vara blöjfri innan jag skaffar nästa bebis.
De blir så dyrt annars. =)
De är skönt och hinna jobba lite och längta tills nästa mammaledighet med.

Fick hem Ronja´s doppresent i dag. Den var så fin. Måste beställa en liknande till Nova med.
Kan inte skriva ut vad de är än. Vet att min käre syster läser min blogg. =)

På lördag efter dopet lovar jag att tala om vad de är. De är en riktigt rolig sak, inge smycke, kläder utan ett roligt personlig minne. Som garanterat kommer att användas.
Nu är ni nyfikna va?


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jaha.. vad konstigt.. har aldrig varit med om att man tar med egen matsäck till barnen på dagis förr. Men ja då är det ju så. Då lär jag införkaffa en jag med :) hehe

2010-08-03 @ 17:18:35
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: louise

stephanie - enda gången man ska ta med matsäck till barnet är då dom har utflykt. moa har haft på tisdagar och då har jag packat med lite frukt, festis och kanske en smörgås. nå mer behöver det inte vara eftersom utflykten görs på förmiddagen innan lunch.

2010-08-03 @ 22:38:32
URL: http://louisean.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Ja jag tycker det låter konstigt iaf ;) Har inge minne av att min mamma packade med något sådant åt oss. Därför jag funderade. Men då är det ju så :)

2010-08-04 @ 23:43:08
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0