Är huvudet dumt så får kroppen lida

Är de inte så man brukar säga? Jag var ganska dum som gick ner tränade igår när jag radan var snorig.
Men men jag jag väl bestämt mig så har jag.
Så i dag är Emelie ännu sämre.
Skulle ha följt med Annso till stan men de orkade jag inte med. De blev att var  hemma och ringa över mamma som också var dålig.
Mamma fick var barnvakt medans jag bakade en massa bullar.
Så nu är de gjort iaf. Bara resten kvar.
Ska kolla med Cliff vad han vill ha på sitt "kalas". En smörgåstårta ska jag slänga i hop med. De lär jag göra i morgon. Så den får stå och dra i hop sig tills på fredag.

Här har finns de inte tid att vara sjuk eller.
Har massor som ska göras innan helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0